loading...
آینه ارایشی
هانیه اکبرپور بازدید : 49 یکشنبه 27 تیر 1400 نظرات (0)

مزایای استفاده از کوپلر ( وصله مکانیکی) بسیار زیاد است از این رو به بررسی چند مورد از آن میپردازیم که عبارتند از:

  1. استفاده از کوپلر ( وصله مکانیکی) سبب حذف میلگرد اضافی در پروژه های ساختمانی می شود.
  2. به کارگیری کوپلر باعث ایجاد اطمینان در فرآیند انجام کار می شود. زیرا انتقال بار در این گونه اتصالات به بتن بستگی نخواهد داشت.
  3. اتصالات مکانیکی از تمامیت ساختاری برخوردار هستند.
  4. به کارگیری کوپلر ازدحام میلگرد را به حداقل می رساند. این در حالی است که اتصال اورلپ ازدحام میلگرد در محل اتصال را به میزان ۲ برابر نسبت به حالت معمولی افزایش خواهد داد.
  5. استفاده از کوپلر به جای اورلپ امکان استفاده از آرماتورهایی در سایزهای بزرگ تر را در ستون با ابعاد کوچک تر فراهم می کند. که این مساله باعث طراحی مقرون به صرفه خواهد شد و امکان استفاده حداکثری از فضا در پلان را فراهم می کند.
  6. در استفاده از کوپلر، با کم کردن ابعاد ستون باعث صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی در روند اجرای پروژه می شوند.
  7. وصله مکانیکی باعث ایجاد انسجام در سازه می شود که اورلپ توانایی انجام این کار را نداشت.
  8. استفاده از کوپلر، باعث کاهش هزینه دستمزد کارگاه ها و افزایش سرعت و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها شود.
  9. از آن جایی که استفاده از کوپلرها از ازدحام میلگردها جلوگیری به عمل آورد، قرار دادن میلگردها در شبکه را آسان می کند.
  10. کار با کوپلر بسیار آسان است و سرعت پروژه با سرعت بالا انجام پذیر می شود.
  11. استفاده از اتصالات مکانیکی ایجاد یکپارچگی بیش تری در سازه خواهد کرد.
  12. کوپلر (وصله مکانیکی) در مقایسه با اورلپ از مقاومت بیش تری در برابر بارهای لرزه ای و سایر حوادث طبیعی برخوردار می باشد.

تصاویر وصله میلگرد به دو روش فورجینگ و کوپلینگ - ppt90.ir

هانیه اکبرپور بازدید : 44 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دستگاه جوش سر به سر میلگرد
برای اجرای فورجینگ سر به سر میلگرد، نیاز به دستگاه‌های پیچیده‌ای وجود ندارد. با کنار هم قرار دادن چند قطعه ساده در کنار هم، دستگاه جوش اکسی استیلن در اختیار خواهید داشت. مهمترین اجزای این دستگاه شامل:

دستگاه برش سرد: برای شروع عملیات فورجینگ لازم است سطح مقطع هر دو میلگرد کاملاً صاف و صیقلی باشد و البته استفاده از ابزارهایی مانند اره، فرز و ابزارهای اینچنینی برای این منظور قابل قبول نیست و قابلیت اطمینان اتصال را به شدت پایین می آورد.
گیره نگهدارنده میلگرد: به منظور قرار دادن میلگردها در یک راستا از این اجزا استفاده می‌کنند.
دستگاه اعمال فشار: متشکل از چند پمپ هیدرولیکی و شیرهای فشار است که وظیفه آن اعمال فشار به میلگردها بعد از ورود به حالت خمیری است تا در یکدیگر آمیخته گردد.
سیستم حرارت دهی و مشعل: وظیفه اصلی این سیستم ترکیب گاز استیلن و اکسیژن با یکدیگر و ایجاد حرارت برای عملیات جوشکاری است. به عنوان اجزای اصلی این سیستم می‌توان از لوله اختلاط، شیرهای یکطرفه و حلقه آتش که به صورت دایره‌ای در اطراف میلگرد قرار می‌گیرد حساب کرد.
 کپسول‌های اکسیژن، استیلن و مانومتر مربوط به هرکدام: مانومترها در این قسمت فشار داخل کپسول‌ها و همچنین فشار گاز خروجی از آنها را نشان می دهد.


در این تصویر نحوه کار دستگاه جوش اکسی استیلن در فرایند جوش سر به سر میلگرد را مشاهده می‌کنید. 

نکات ایمنی استفاده از دستگاه جوش سر به سر
حفاظت از لوله‌ها و اتصالات موجود در دستگاه جوش سربه سر میلگرد، مهمترین وظیفه شما بعد از پایان کار است. در انتهای عملیات این تجهیزات را با دقت جمع‌آوری کنید. قبل از شروع کار نیز لازم است بوسیله آب و کف، سلامت اتصالات بررسی شود.

تمیزکاری گیره میلگرد و گریس کاری آن در افزایش عمر و عملکرد دستگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. پمپ هیدرولیک نیز از اجزای اساسی دستگاه به حساب می‌آید به همین دلیل استفاده از روغن مرغوب و همچنین بازرسی دائمی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.    

گاز استیلن در اندازه زیاد می‌تواند موجب مسمومیت شود، از بو کردن زیاد آن پرهیز نمایید.

در هنگام استفاده از دستگاه، از دستکش‌های چرمی و نخی استفاده کنید و بعد از پایان کار از بسته بودن شیر‌ها اطمینان حاصل نمایید.

در انتها فراموش نکنید در صورت هرگونه اشکال در حین انجام عملیات جوش سر به سر میلگرد و فورجینگ بوسیله گاز استیلن، کار را متوقف کنید و برای رفع عیب دستگاه به متخصص مراجعه نمایید. 

هانیه اکبرپور بازدید : 49 جمعه 03 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ویژگی های یک آینه آرایشی

  • از جمله ویژگی های یک آینه آرایشی که حتما باید قبل از خرید به آن دقت کنید کیفیت آن است. باید دقت کنید که جنس پایه و قاب آینه با کیفیت باشد و سطح آینه دارای موج  و تاب نباشد.
  • اگر آینه‌ای می‌خرید که دارای بزرگنمایی نیز هست دقت کنید که بزرگنمایی کاملا واضح و شفاف تمام جزئیات چهره را نشان دهد.
  • هنگام خرید دقت داشته باشید که آینه شما تا حد امکان کم جا و جمع و جور باشد تا فضای زیادی را روی میز آرایشتان اشغال نکند.

جهت آشنایی و معرفی انواع آیینه و آگهی تبلیغاتی  جهت خرید و یا فروش به سایت دیوار مراجعه نمایید.

تنوع آینه های آرایشی

امروزه آینه‌های آرایشی متنوعی در بازار وجود دارند. یکی از انواع آینه ها، آینه های پایه دار و رومیزی هستند که می‌توان آن‌ها را روی سطحی صاف قرار داد و برخی دیگر نیز آینه‌های دیواری هستند این قابلیت را دارند که به دیوار نصب شوند. معمولا آینه هایی که به دیوار نصب می شوند قابل تا شدن هستند، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را جمع کنید تا فضا را اشغال نکنند. این آینه ها را می توانید در محیط سرویس بهداشتی نصب کنید و اصلاح ریش یا صورت را به سادگی انجام دهید.

یکی دیگر از انواع آینه‌های آرایشی‌، آینه هایی هستند که در اطراف قاب خود مجهز به نور LED می‌باشند. حتما می‌دانید که وجود نور کافی در آرایش بسیار اهمیت دارد و در سالن های گریم تمامی آینه ها مجهز به نور و لامپ های روشنایی می‌باشند. نور باعث می‌شود که رنگ واقعی تری از آرایش و چهره خود را ببینید و آرایشتان را با دقت بیشتری انجام دهید. تابش نور از این LED ها بصورت یکنواخت است و نور کافی و مناسب را برای شما فراهم می‌کند.

آینه آرایشی تاچ بیوتی

آینه آرایشی تاچ بیوتی

مدل  TB-1276 از سری آینه‌های رومیزی شرکت «تاچ‌بیوتی» است. این آینه در ابعاد نسبتاً کوچکی طراحی شده و فضای کمی را روی میز آرایشی اشغال خواهد کرد. شرکت تاچ‌بیوتی که با عرضه محصولات باکیفیت شناخته می‌شود؛ این مدل را به یک لامپ LED مجهز کرده است؛ این لامپ LED به دور خود آینه کشیده شده و همین ویژگی باعث شده تا هنگامی که در آینه نگاه می‌کنید، روشنایی به طور متعادل به‌تمامی قسمت‌های صورتتان بتابد و جزئیات واضح‌تر دیده شوند. آینه‌ی مدل TB-1276 به یک لولا نصب شده که به آن حالت چرخشی ۳۶۰ درجه می‌دهد.

آینه آرایشی ملارین

آینه آرایشی ملارین

این آینه مخصوص آرایشی با نور دهی بسیار قوی وسیله ای بسیار ایده آل برای انجام آرایش و میکاپ شماست. این آینه به صورت دو طرفه طراحی شده است که از سمت اول می توانید اجزای صورت خود را ۱۰ برابر بزرگتر دیده و به راحتی آرایش هایی مانند خط چشم یا برداشتن ابروها را انجام دهید. در سمت دوم یک آینه معمولی آرایشی قرار دارد که از آن می توانید برای انجام سایر آرایش های خود استفاده کنید. ارتفاع این آینه در حالت باز ۳۳ سانتی متر است که سر آن قابلیت چرخش به هر دو سمت را داراست. این آینه به صورت تاشو ساخته شده است و در هنگام سفر به راحتی قابل حمل است. در این آینه دو محل تعبیه شده است که از آن می توان برای قرار دادن انواع کش و سنجاق سر استفاده کنید. نکته مثبت دیگر در این آینه قابلیت کارکرد دو منظوره آن است که هم به وسیله برق و هم باطری قابل استفاده می باشد و نور دهی بسیار مناسب را برای آرایش شما فراهم می کند.

آینه برقی بیورر

آینه برقی بیورر

شرکت بیور beurer آلمان نزدیک به یک قرن است که در زمینه‌ی تولید لوازم سلامت و بهداشتی جزو برندهای موفق رو به رشد است. این برند در سری محصولات خود آینه‌ای را تولید کرده که چراغ‌دار و برقی بودن از مشخصه‌ی اصلی این آینه است. این آینه دارای لامپ LED بوده و با حالت پایه‌دار بودنش مناسب برای استفاده روی میز است. آینه برقی که شرکت بیورر  beurer  با مدل BS69 تولید کرده به رنگ نقره‌ای و ضد بخار بوده و دور آینه از جنس کروم ساخته شده است. ضد بخار بودن آن به‌گونه‌ای است که در استخر و سونا قابل استفاده است. این آینه قابلیت بزرگنمایی تا ۵ برابر تصویر را دارد و همچنین قابلیت چرخش به‌صورت عمودی را دارد. قابلیت بزرگنمایی برای کسانی که تمایل دارند جزئیات صورت را دقیق‌تر و راحت‌تر ببینند و یا به علت کهولت سن ناچار به استفاده از عینک هستند بسیار مفید بوده و آرایش و یا پیرایش صورت را آسان‌تر می‌کند. این محصول شامل دو آینه در طرفین، آینه‌ی معمولی و آینه‌ای با ۵ برابر برگنمایی بوده و قطر این آینه ۱۷ سانتی‌متر است. این آینه تمام نیازهای مورد نیاز شما را تامین کرده و با توجه به برند از کیفیت بالایی برخوردار است.

آینه برقی بابلیس

آینه برقی بابلیس

شرکت بابیلیس Babyliss یکی از برندهای بنام اروپایی است که در سری محصولات خود آینه‌ای را تولید کرده که چراغ‌دار بوده و برقی بودن این محصول از مشخصه‌ی اصلی آن است. این آینه دارای لامپ ۸ عدد لامپ LED بوده و با حالت پایه‌دار بودنش مناسب برای استفاده روی میز است. آینه برقی که شرکت بابیلیس  Babyliss با مدل ۸۴۳۵E تولید کرده به رنگ نقره‌ای و ضد بخار ساخته شده است. ضد بخار بودن آن به‌گونه‌ای است که در استخر و سونا قابل استفاده است. این آینه قابلیت بزرگنمایی تا ۵ برابر تصویر را در یک سمت دارد و همچنین قابلیت چرخش در همه‌ی جهات را دارد. قابلیت بزرگنمایی برای کسانی که تمایل دارند جزئیات صورت را دقیق‌تر و راحت‌تر ببینند و یا به علت کهولت سن ناچار به استفاده از عینک هستند بسیار مفید بوده و آرایش و یا پیرایش صورت را آسان‌تر می‌کند. این محصول را می‌توان در همه جهات چرخاند و تنظیم کرد. این آینه‌ی برقی تمام نیازهای مورد نیاز شما را تامین کرده و با توجه به برند از کیفیت بالایی برخوردار است.

آینه آرایشی هومدیکس

آینه آرایشی هومدیکس

ثبت انواع خرید و یا فروش آیینه  در بخش آگهی رایگان سایت شهر24

آینه هومدیکس آینه ای برقی است با قابلیت بزرگنمایی ۱ و ۷ برابر است. LED این آینه قابلیت تنظیم نور را دارد دارای طول عمر زیاد می‌باشد. قابلیت کار با باتری را دارد و شامل ۴ باتری می‌باشد.

آینه آرایشی مدل J727ABP با بزرگنمایی ۷x

آینه آرایشی مدل J727ABP با بزرگنمایی 7x

این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل به رنگ طلایی سیاه قلم می‌باشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل حدود ۳۴ سانتیمتر، قطر آینه آن ۱۷ سانتیمتر و قطر پایه آن ۱۲ سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه می‌باشند که یک طرف آینه ای با بزرگنمایی ۵ x و طرف دیگر یک آینه ساده بسیار با کیفیت می‌باشد.

هانیه اکبرپور بازدید : 46 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

طرح توجیهی ثبت شرکت

طرح توجیهی عبارت است از طرحی که به تجزیه و تحلیل توجیهی اقتصادی، فنی و مالی پروژه های سرمایه گذاری به منظور تعیین مدت و مبلغ قرارداد ، نرخ برگشت سرمایه ، عایدات و اثرات اجرای طرح ، هزینه های ثابت و متغیر طرح و همچنین تعیین شرایط فنی پروژه و ... می پردازد.
شایان ذکر است ، از الزامات  اخذ تسهیلات بانکی یا اخذ مجوز از سازمان های دولتی مانند جهاد کشاورزی و ... طرح توجیهی است .
یک طرح ممکن است شامل احداث یک کارخانه تولیدی و یا تاسیس یک شرکت خدماتی رفاهی باشد.
بخش های طرح توجیهی را می توان به روش های ذیل شرح داد :
1) مطالعه بازار
در مطالعه بازار ابعاد مختلف بازار نظیر بازار هدف ، عرضه و تقاضا مورد بررسی قرار می گیرد.
2) توجیه پذیری فنی
در توجیه پذیری فنی ابعاد فنی طرح توجیهی نظیر ظرفیت ، محل اجرا ، ماشین آلات و تجهیزات تولید و ساختار اجرایی تجزیه و تحلیل می شود.
3) تجزیه و تحلیل مالی
تجزیه و تحلیل مالی به منظور بررسی جنبه های مالی طرح توجیهی انجام می شود.
با توجه به موارد فوق ، طرح توجیهی - علی الخصوص در صورتی که از مشاورین خارج از سیستم  استفاده شده باشد - زوایای سرمایه گذاری از قبیل میزان سرمایه گذاری ، وضعیت بازار و وضعیت موجود یک طرح را برای سرمایه گذاری مشخص می کند تا تمامی جوانب یک طرح سنجیده شود و سرمایه گذار بتواند مسیر درستی را انتخاب کند.به همین دلیل ، مطالعات امکان سنجی باید به نحوی انجام شود که به منزله ابراز تحلیلی ، دربرگیرنده محدودیت ها و توصیه هایی برای بهبود پیشبرد امور باشد.

  • مدارک مورد نیاز جهت ارائه طرح توجیهی در اداره ثبت شرکت ها

* تصویر مدارک کامل ثبتی شرکت
* کپی آگهی روزنامه رسمی و آخرین تغییرات شرکت ( در صورت وجود )
* تصویر مدارک شناسایی اعضای هیات مدیره
* تصویر مدارک تحصیلی اعضای هیات مدیره
* تعداد کارمندان شرکت
* اطلاعات تحصیلی مجریان طرح
* مشخصات دفتر مرکزی و شعبات شرکت به همراه قیمت آن ها
* مشخصات زمین ، دستگاه ها و ماشین آلاات خط تولید و تاسیسات طرح شامل انشعاب
* مشخصات سوله طرح
* ارائه شماره ثبت ، تاریخ ثبت ، مجوزات مربوطه و میزان سرمایه ثبت شده
* تعیین موارد اقلام تولیدی – صادراتی بر حسب قیمت خرید
* مشخصات ماشین آلات مورد نظر برای خریداری و روش کار و قیمت هر کدام
* میزان تسهیلات درخواستی و نوع تسهیلات برای ماشین آلات ، تاسیسات ، زمین و میزان سرمایه در رگردش
* بیان ظرفیت تولید برای هر شیفت کاری
* ساختمان های طرح شامل سالن تولید و ساختمان اداری
* قیمت ماشین آلات و دستگاه های موجود
*  بیان روش کار ماشین آلات
* ارائه قیمت فروش محصول بر حسب قیمت واحد
* تعیین بانک پرداخت دهنده وام

هانیه اکبرپور بازدید : 48 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

آینه آرایشی Foldaway مدل چراغ دار با قابلیت بزرگنمایی

آینه Foldaway  آینه‌ای دو سمت، به همراه نور کافی جهت انجام میکاپ با آینه بزرگ کننده جزئیات صورت خودتون رو تا ده برابر بزگتر ببینید و هیچ نقطه‌ای رو از دست نخواهید داد. نور اطراف آینه باعث می‌شود تصویر شما رو در هر دو سمت آینه واضح، طبیعی و بی‌نقص دیده شود. کشیدن خط چشم راحت‌تر از قبل و خیلی ساده انجام می‌شود. ارتفاع این آینه در حالت باز به 13 اینچ می‌رسد که به همراه آینه بزرگ کننده تصویری مناسب با زاویه‌ای عالی رو به همراه دارد. در زیر این آینه محلی برای قرار گیری کش‌ها  و سنجاق‌هاتون وجود داره که به همراه پایه جمع شونده ترکیب فوق العاده‌ای رو برای شما می‌سازد. آینه وسیه‌ای مناسب برای مسافرت است. تنها با 4 عدد باطری  و یا با کابل usb، نوری مناسب برای آرایش و انجام کارهای که نیاز به دقت بالایی دارد خواهید داشت.

آینه  آرایشی Foldaway  مدل چراغ دار با قابلیت بزرگنمایی main 1 5

مشخصات کالاFoldaway Mirror

مشخصات کلی

  • مشخصه اصلی
    آینه
  • آینه  آرایشی Foldaway  مدل چراغ دار با قابلیت بزرگنمایی main 1 3
  • برای خرید انواع آینه های جیبی به سایت شیپور مراجعه کنید
هانیه اکبرپور بازدید : 231 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

بهترین مارک و مدل آینه آرایشی

آینه آرایشی کد 213


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
8×8×14 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
– طرح دایره ای
– زیبا و شفاف
– آینه دو طرفه
– یک سمت معمولی و یک سمت با قابلیت بزرگنمایی

آینه‌ی فوق یکی از تولیدات شرکت شناخته شده‌ی ونکو است که تحت عنوان مدل «Noble White» به بازار عرضه می‌شود. این محصول در کنار طراحی زیبا از ساختاری مستحکم و مقاوم بهره می‌برد. در ساخت فریم این آینه از استیل ضد زنگ استفاده شده است. این این ساختار موجب شده تا محصول مقاومت بالایی دربرابر رطوبت پیدا کرده و دچار خوردگی نشود؛ از این رو می‌توانید از آن در سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده نمایید. این آینه‌ی پایه‌دار برای قرارگیری روی میز نیز گزینه‌ی خوبی خواهد بود. پایه‌ای که شرکت ونکو برای این آینه در نظر گرفته ایستایی بالایی دارد. هر دوسمت این محصول دارای آینه می باشد و می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد با این تفاوت که یکی از سمت‌ها از قابلیت بزرگنمایی تصویر برخوردار است. این محصول جیوه اندود بوده و آینه از جنس شیشه ساخته شده است.

آینه آرایشی و جیبی طرح اکسو کد 003


مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
مجموعه ۲ عددی آینه جیبی و دستی طرح اکسو

آینه یکی از پرکاربرد ترین وسایل در زندگی روزمره است.آینه های جیبی و دستی معمولا با شکل دایره ای و مربع شکل و با طرح ها از پیش چاپ شده و عکس های دخترانه دراختیار مشتری ها قرار داده میشود.ماکت تو با معرفی آینه جیبی و دستی طرح اکسو در یک مجموعه قصد دارد شما را با طرح جدیدی از آینه که به صورت ویژه و اختصاصی برای طرفداران گروه موسیقی اکسو طراحی و ساخته شده معرفی کند و در کنار آن با قیمت مناسب تر برای شما عزیزان فراهم کند. آینه جیبی با ابعاد ۹ ×۱۰ سانتی متر در کوچکترین قسمت کیف شما بدون هیچ مشکلی قرار میگیرد و مناسب برای استفاده بیرون و یا داخل منزل است علاوه بر اندازه معقول آن وزن کم آن باعث می شود آینه را به عنوان یک وسیله اضافی در کیف خود نشناسید و باعث سنگینی کیف شما نشود.آینه دستی نیز داشتن دسته ای به طول ۱۵ سانتی متر و آینه ای با ابعاد ۹ ×۱۰ سانتی متر کاربری راحت و آسانی را برای شما فراهم میکند ظاهر زیبا و نوشته exo روی دسته آن جذابیت آن را چندین برابر می نماید که حتی میتواند به عنوان دکوری زیبا روی میز شما بدرخشد.

آینه برقی بیورر BS69


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
25.5 × 39 × 14 سانتی متر
سایر توضیحات
– دو آینه در طرفین،آینه معمولی و آینه با بزرگنمایی 5 برابر
– دارای نور لامپ LED
– دور آینه از جنس کروم با کیفیت بالا
– قطر آینه 17 سانتی متر
– ضد بخار

شرکت بیورر «beurer» آلمان نزدیک به یک قرن است که در زمینه‌ی تولید لوازم سلامت و بهداشتی جزو برندهای موفق رو به رشد میباشد. این برند در سری محصولات خود آینه‌ای را تولید کرده که چراغ‌دار و برقی بودن از مشخصه‌ی اصلی این آینه است. این آینه دارای لامپ LED بوده و با حالت پایه‌دار بودنش مناسب برای استفاده روی میز است. شرکت «beurer» محدوده‌ی تولیدات خود را که بیش از 120 نوع محصول از قبیل فشار سنج، اندازه گیری تست قند خون، درجه تب، تشک‌های برقی، ترازوهای فردی و آشپزخانه، ماساژور پا، نبولایزرها و همچنین ساعت‌های ضربان قلب بوده را معرفی می‌کند. آینه برقی که شرکت بیورر «beurer» با مدل BS69 تولید کرده به رنگ نقره‌ای و ضد بخار بوده و دور آینه از جنس کروم ساخته شده است. ضد بخار بودن آن به‌گونه‌ای است که در استخر و سونا قابل استفاده می شود. این آینه قابلیت بزرگنمایی تا 5 برابر تصویر را دارد و همچنین قابلیت چرخش به‌صورت عمودی را دارد. قابلیت بزرگنمایی برای کسانی که تمایل دارند جزئیات صورت را دقیق‌تر و راحت‌تر ببینند و یا به علت کهولت سن ناچار به استفاده از عینک هستند بسیار مفید بوده و آرایش و یا پیرایش صورت را آسان‌تر می‌کند. این محصول شامل دو آینه در طرفین، آینه‌ی معمولی و آینه‌ای با 5 برابر برگنمایی بوده و قطر این آینه 17 سانتی‌متر است. این آینه تمام نیازهای مورد نیاز شما را تامین کرده و با توجه به برند از کیفیت بالایی برخوردار است.

آینه آرایشی سوییت کد 001

مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
15*11*1 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
ابعاد آینه 11.5*8.2 سانتیمتر است و ابعاد کلی ظاهر محصول بعد از تا شدن 15*11*1 سانتی متر می باشد.

آینه‌‌های جیبی در ابعاد و طرحهای مختلف با توجه به نیاز شما تولید می‌شوند که به‌راحتی در دست و کیف قرار می‌گیرند. آینه‌های جیبی یکی از ابزارها و نیازهایی است که برای کنترل وضعیت ظاهری خانم‌ها و صد البته آقایانی که به ظاهر خود اهمیت فراوان میدهند تبدیل به‌وسیله‌ی مورد نیاز و همراه در کیف آرایشی، محیط کار و روی میز گردیده است. این محصول با فضای کمی که اشغال می‌کند در کیف آرایشی و هر نوع کیف دستی جای داده می‌شود.و قابل حمل میباشد. ابعاد کوچک و وزن سبک – قدرت وضوح بالا در کنار صفحه آینه بزرگ (cm 8*11) این آینه را تبدیل به گزینه ای قابل تامل برای انتخاب و خرید نموده است.

آینه آرایشی کد 1823ACP با بزرگنمایی 7X


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
24*24*10 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

آینه های آرایشی همواره از ابزار آرایشی مورد نیاز بانوان مخصوصا آینه هایی که دارای بزرگنمایی به منظور ایجاد راحتی بانوان هنگام میکاپ میباشند. این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل به رنگ مسی میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل حدودا 24 سانتی متر، قطر آینه آن 18 سانتیمتر میباشد که با صفحه بزرگ خود کارایی بسیاری دارد و قطر پایه آن 10 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه میباشند که یک طرف آینه ای با بزرگنمایی 7x و طرف دیگر یک آینه ساده بسیار با کیفیت میباشد. کاربرد این آینه یک آینه رومیزی میباشد که قابلیت چرخش 180 درجه ای را دارد. جنس این محصول از استیل ضد زنگ میباشد و در عین حال وزن سنگینی ندارد و وزن تقریبی آن 600 گرم میباشد.

آینه آرایشی کد J01 با بزرگنمایی 5x

مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
9*12 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

آینه های آرایشی همواره از ابزار آرایشی مورد نیاز بانوان مخصوصا آینه هایی که دارای بزرگنمایی به منظور ایجاد راحتی بانوان هنگام میکاپ میباشند. این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل به رنگ سیلور میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل حدود 12 سانتیمتر، قطر آینه آن 9 سانتیمتر میباشد. این آینه ها دو طرفه بسیار با کیفیت میباشد که یک سمت آن دارای بزرگنمایی 5X و طرف دیگر آن آینه ساده قرار دارد و ازآن هم به عنوان آینه رومیزی پایه دار هم به عنوان اینه دستی میتوان استفاده نمود.

آینه بزرگنمایی جویل مدل 1409


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
3*16*18 سانتی متر
سایر توضیحات
قطر 14.5 سانتی متر

آینه آرایشی مدل 204


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
10*17 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
آینه دوطرفه

این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل با صفحه بیضی و به رنگ نقره ای و مسی میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع مدل استیل آن حدود 18 سانتیمتر، قطر آینه بیضی آن 9*11 سانتیمتر و قطر پایه آن 7 سانتی متر و مدل برنز آن با ارتفاع 16 سانتی متر و قر آینه گرد آن 9 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه بسیار با کیفیت هستند. جنس بدنه این آینه از استیل ضد زنگ میباشدو آینه به کار رفته در آن از نوع جیوه اندود و شیشه ای است.

آینه آرایشی کد 203


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
10*17 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل با صفحه بیضی و به رنگ نقره ای و مسی میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع مدل استیل آن حدود 18 سانتیمتر، قطر آینه بیضی آن 9*11 سانتیمتر و قطر پایه آن 7 سانتی متر و مدل برنز آن با ارتفاع 16 سانتی متر و قر آینه گرد آن 9 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه بسیار با کیفیت میباشد. جنس بدنه این آینه از استیل ضد زنگ میباشدو آینه به کار رفته در آن از نوع جیوه اندود و شیشه ای است.

آینه آرایشی طرح جغد کد brfp-038


مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
جنس: ام دی اف
وزن: 85

آینه آرایشی کد 524 با بزرگنمایی 5x


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
24*17*11 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

آینه های آرایشی همواره از ابزار آرایشی مورد نیاز بانوان مخصوصا آینه هایی که دارای بزرگنمایی به منظور ایجاد راحتی بانوان هنگام میکاپ هستند. این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل به رنگ سفید میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل حدودا 24 سانتی متر، قطر آینه آن 16 سانتیمتر و قطر پایه آن 11 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه میباشند که یک طرف آینه ای با بزرگنمایی 5x و طرف دیگر یک آینه ساده بسیار با کیفیت است. کاربرد این آینه یک آینه رومیزی میباشد که قابلیت چرخش 180 درجه ای را دارد. جنس این محصول از استیل ضد زنگ میباشد و در عین حال وزن سنگینی ندارد و وزن تقریبی آن 700 گرم میباشد.

آینه آرایشی پرسناژ طرح گل مدل M03


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
19*11*1 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
قطر داخلی آیینه 9 سانتی متر می باشد .

آینه آرایشی ملارین کد 10


مشخصه اصلی
آینه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

این آینه مخصوص آرایشی با نور دهی بسیار قوی وسیله ای بسیار ایده آل برای انجام آرایش و میکاپ شماست. این آینه به صورت دو طرفه طراحی شده که از سمت اول می توانید اجزای صورت خود را 10 برابر بزرگتر دیده و به راحتی آرایش هایی مانند خط چشم یا برداشتن ابروها را انجام دهید. در سمت دوم یک آینه معمولی آرایشی قرار دارد که از آن می توانید برای انجام سایر آرایش های خود استفاده نمایید. ارتفاع این آینه در حالت باز 33 سانتی متر است که سر آن قابلیت چرخش به هر دو سمت را داراست. این آینه به صورت تاشو ساخته شده است و در هنگام سفر به راحتی قابل حمل است. در این آینه دو محل تعبیه شده است که از آن می توان برای قرار دادن انواع کش و سنجاق سر استفاده نمایید. نکته مثبت دیگر در این آینه قابلیت کارکرد دو منظوره آن است که هم به وسیله برق و هم باطری قابل استفاده می باشد و نور دهی بسیار مناسب را برای آرایش شما فراهم می نماید.

آینه آرایشی طرح bts کد 001


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
2×11×23 سانتی متر
سایر توضیحات
آینه آرایشی طرح bts

آینه یکی از پرکاربرد ترین وسایل در زندگی روزمره است.آینه های آرایشی معمولا با شکل شکل های مختلف و با طرح ها از پیش چاپ شده و عکس های دخترانه دراختیار مشتری ها قرار داده میشود. آینه آرایشی با دارا بودن دسته ای به طول ۱۲ سانتی متر و آینه ای با ابعاد ۹ ×۹ سانتی متر کاربری راحت و آسانی را برای شما فراهم می نماید ظاهر زیبا و نوشته bts و لوگو گروه bts روی دسته آن جذابیت آن را چندین برابر میکند که حتی میتواند به عنوان دکوری زیبا روی میز شما بدرخشد.

آینه آرایشی پرسناژ طرح گل مدل M04


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
19*11*1 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
قطر داخلی آیینه 9 سانتی متر می باشد .

آینه آرایشی با بزرگنمایی 7 برابر کد 075


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
9*14*22 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو

آینه های آرایشی همواره از ابزار آرایشی مورد نیاز بانوان مخصوصا آینه هایی که دارای بزرگنمایی به منظور ایجاد راحتی بانوان هنگام میکاپ میباشند. این مدل آینه یک آینه پایه دار شمعی به رنگ مشکی است که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل حدودا 24 سانتی متر، قطر آینه آن 15 سانتیمتر و قطر پایه آن 9 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه میباشند که یک طرف آینه ای با بزرگنمایی 7x و طرف دیگر یک آینه ساده بسیار با کیفیت میباشد. کاربرد این آینه یک آینه رومیزی میباشد که قابلیت چرخش 180 درجه ای را دارد. جنس این محصول از پلاستیک مقاوم در برابر شکستگی میباشد و بسیار سبک میباشد و وزن تقریبی آن 400 گرم است.

آینه آرایشی مدل K1-1217


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
12×22×28 سانتی متر
سایر توضیحات
دو طرف آینه
یک طرف آینه معمولی و یک طرف آینه بزرگ نما
ارتفاع آینه با قاب و پایه : 28 سانتی متر
عرض آینه با قاب و پایه : 22 سانتی متر
جنس: پلاستیک با روکش کروم
وزن: 210 گرم
ایستایی کامل

آینه آرایشی پیسو مدل KH-02


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
32*18*14 سانتی متر

همیشه در هنگام آرایش کردن برای دیدن جزییات کوچک صورت نزدیک شدن به آینه در حالت انجام کار سخت و دردسر ساز است. آینه ارایشی پیسو با دارا بودن 2 سمت که یکی بصورت اینه معمولی با بزرگ نمایی یک به یک و سوی دیگر که دارای بزگ نمایی 5X یا 5 برابر است وسیله ای مناسب و کارا برای دیدن اجزای صورت می باشد. قابلیت چرخشی بودن آینه کار را باز هم ساده تر نموده است. بدنه استیل وآینه ای این محصول جلوه میز آرایش شما را 2 چندان میکند.همچنین پایه گرد با سطح بزرگ اینه را بصورت کاملا متعادل روی میز نگه داشته شده است.

آینه آرایشی مدل K1-1216


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
10×22×32 سانتی متر
سایر توضیحات
دو طرف آینه
یک طرف آینه معمولی و یک طرف آینه بزرگ نما
ارتفاع آینه با قاب و پایه : 32 سانتی متر
عرض آینه با قاب و پایه : 22 سانتی متر
جنس: پلاستیک با روکش کروم
وزن: 250 گرم
ایستایی کامل

آینه آرایشی پرسناژ طرح گل مدل M01

مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
19*11*1 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
قطر داخلی آیینه 9 سانتی متر می باشد .

آینه طرح قلب کد 8029


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
20× 15 سانتی متر
سایر توضیحات
طرح قلب
زیبا و شفاف
آینه دو طرفه

آینه آرایشی کد 114P


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
2*18*18 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
ابعاد آینه 2*18*18 سانتی متر و ابعاد با قاب 2*20*25 سانتی متر است.دو طرف محصول آینه می باشد.

آینه‌‌های آرایشی و رومیزی در ابعاد و طرحهای مختلف با توجه به نیاز شما تولید میگردند که به‌راحتی در دسترس قرار می‌گیرند. آینه‌های رومیزی یکی از ابزارها و نیازهایی است که برای کنترل وضعیت ظاهری خانم‌ها و صد البته آقایانی که به ظاهر خود اهمیت فراوان میدهند تبدیل به‌وسیله‌ی مورد نیاز درسالن های آرایشی – محیط کار و روی میز گردیده است. این محصول با فضای کمی که اشغال می‌کند قابل حمل میباشد . ابعاد کوچک – آینه نرمال دو وجهی و وزن سبک – قدرت وضوح بالا در کنار صفحه آینه بزرگ ( cm 18*18) این آینه را تبدیل به گزینه ای قابل تامل برای انتخاب و خرید نموده است.

آینه آرایشی طرح قلب


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
37×19×1 سانتی متر

صنایع دستی یکی از هنرهای پرطرفدار همیشگی است که زیبایی خود را تا سالها حفظ میکند. نقاشی نیز هنری زیبا و چشم نواز است که از کنار هم آمدن طرح ها ورنگ ها و ایده های هنرمند نقاش بوجود می آید. اجرای این هنر روی صنایع چوبی و سفالی این زیبایی را دوچندان میکند. ما این مهم را دراختیار شما دوستداران هنر قرار داده ایم تا ازآن لذت ببرید.

آینه آرایشی کد ۶۶۶


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
37×19×1 سانتی متر
سایر توضیحات
آینه دستی چوبی

صنایع دستی یکی از هنرهای پرطرفدار همیشگی است که زیبایی خود را تا سالها حفظ میکند. نقاشی نیز هنری زیبا و چشم نواز است که از کنار هم آمدن طرح ها ورنگ ها و ایده های هنرمند نقاش بوجود می آید. اجرای این هنر روی صنایع چوبی و سفالی این زیبایی را دوچندان میکند. ما این مهم را دراختیار شما دوستداران هنر قرار داده ایم تا ازآن لذت ببرید. نقاشی روی محصولات ما تماما کار دست میباشد پس امکان تفاوت جزئی نسبت به عکس محصول وجود دارد.

آینه آرایشی کد 125D


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
1*13*30 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
ابعاد آینه عرض 13 و ارتفاع 16سانتی متر میباشد و ابعاد کلی با پایه طول 1 عرض 13 و ارتفاع 30 سانتی متر است.

آینه‌های رومیزی یکی از ابزارها و نیازهایی است که برای کنترل وضعیت ظاهری خانم‌ها و صد البته آقایانی که به ظاهر خود اهمیت فراوان میدهندتبدیل به‌وسیله‌ی مورد نیاز درسالن های آرایشی – محیط کار و روی میز گردیده است. این محصول با فضای کمی که اشغال می‌کند زیبایی ویژه ای به میز شما میدهد . ابعاد کوچک – آینه نرمال و محدب با قابلیت بزرگنمایی تا 3 برابر دو وجهی و وزن سبک – قدرت وضوح بالا در کنار صفحه آینه بزرگ (12.5*16 cm) و بدنه فلزی استیل زیبا این آینه را تبدیل به گزینه ای قابل تامل برای انتخاب و خرید نموده است .بدنه این آینه از استیل ضد زنگ دو رنگ طلایی و نقره ای براق تشکیل شده همچنین جهت تغییر زوایای آینه نیز از گلویی فنری استیل استفاده شده است که به راحتی می توانید آینه را در تمام زوایا و حالت ها تنظیم نمایید. با توجه به محدب و نرمال بودن آینه های این محصول و زیبایی ظاهری انتخاب و خرید این محصول نوصیه میگردد.

آینه آرایشی پرسناژ طرح گل مدل M02


مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
19*11*1 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
قطر داخلی آیینه 9 سانتی متر می باشد.

آینه آرایشی والرا مدل 618-01 Vanity

مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
– بزرگنمایی سه برابر
– شیب قابل تنظیم
– منبع تغذیه: باتری 1.5 ولتی AA

آینه آرایشی طرح درخت

مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
27×14×1 سانتی متر
سایر توضیحات
طراحی و نقطه کوبی با دست

آینه آرایشی طرح میخک کد 202


مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
دستی و تزئینی

آینه آرایشی طرح اسب تک شاخ مدل brfp-130


مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
جنس: ام دی اف
وزن: 85

آینه آرایشی طرح دختر کد brfp-127


مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
جنس: ام دی اف
وزن: 85

آینه آرایشی طرح جغد کد brfp-128


مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
جنس: ام دی اف
وزن: 85

آینه آرایشی طرح روباه کد brfp-129

مشخصه اصلی
آینه
سایر توضیحات
جنس: ام دی اف
وزن: 85

آینه آرایشی کد J744 با بزرگنمایی 5X

مشخصه اصلی
آینه
ابعاد
29*19*14 سانتی متر
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
اینه استیل با چرخش 360
دو طرفه با بزرگنمایی 5 برابر و آینه ساده بسیار با کیفیت

آینه های آرایشی همواره از ابزار آرایشی مورد نیاز بانوان مخصوصا آینه هایی که دارای بزرگنمایی به منظور ایجاد راحتی بانوان هنگام میکاپ میباشند. این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل به رنگ نقره ای با پایه استیل میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل در حالت بسته حدود 29 و در حالت باز حدودا 39 سانتیمتر، قطر آینه آن 16 سانتیمتر و قطر پایه آن 14 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه هستند که یک طرف آینه ای با بزرگنمایی 5x و طرف دیگر یک آینه ساده بسیار با کیفیت میباشد. مزیت این محصول چرخش 360 درجه ای آن در تمامی جهات میباشد که با چرخاندن پیچ محافظ کناره آن به راحتی قابل انجام است . جنس این محصول از استیل ضد زنگ میباشد و در عین حال وزن سنگینی ندارد و وزن تقریبی آن 1100 گرم میباشد.

برای سفارش انواع آینه آرایشی به سایت شهر۲۴ مراجعه کنید

 


هانیه اکبرپور بازدید : 51 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

آینه  آرایشی Foldaway  مدل چراغ دار با قابلیت بزرگنمایی main 1 5

 

آینه آرایشی Foldaway  آینه‌ای دو سمت، به همراه نور کافی جهت انجام میکاپ با آینه بزرگ کننده جزئیات صورت خودتون رو تا ده برابر بزگتر ببینید و هیچ نقطه‌ای رو از دست ندهسد. نور اطراف آینه باعث می‌شود تصویر شما رو در هر دو سمت آینه واضح، طبیعی و بی‌نقص دیده بشود. کشیدن خط چشم راحت‌تر از قبل و خیلی ساده انجام می‌شود. ارتفاع این آینه در حالت باز به 13 اینچ می‌رسد که به همراه آینه بزرگ کننده تصویری مناسب با زاویه‌ای عالی رو به همراه دارد. در زیر این آینه محلی برای قرار گیری کش‌ها  و سنجاق‌هاتون وجود داره که به همراه پایه جمع شونده ترکیب فوق العاده‌ای رو برای شما می‌سازد. آینه وسیه‌ای مناسب برای مسافرت است. تنها با 4 عدد باطری  و یا با کابل usb، نوری مناسب برای آرایش و انجام کارهای که نیاز به دقت بالایی دارد خواهید داشت.

 

آینه  آرایشی Foldaway  مدل چراغ دار با قابلیت بزرگنمایی main 1 4

 

 

 

برای سفارش انواع آینه آرایشی به سایت شهر۲۴ مراجعه کنید

هانیه اکبرپور بازدید : 57 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

آینه آرایشی پایه دار

آینه­ ها با انعکاس نور تصویر را در صفحه خود نمایان می­کنند، آنچه ما را در دل آینه هویدا می­کند حاصل بازی شیشه و نور است.

انسان همیشه آینه را دوست داشته است، آینه تنها چیزیست که فقیر و غنی، مرد و زن و پیر و جوان نمی شناسد. بر روی طاقچه خانه­ های قدیمی همیشه یک آینه آرایشی پایه­دار گرد که فریم آن شبیه گل بود و پایه تاشو داشت، قرار داشت.

سر سفره هفت سین، سر سفره عقد و روی میز آرایش در اکثر خانه­ها و آرایشگاه ­ها.

این آینه پر کاربرد قدیمی امروزه در زمره آینه های آرایشی تخصصی به حساب می­ آید. و براساس نیاز­سنجی­های تخصصی در مدل­ها و گونه­ های کاربردی­ تر طراحی می­گردد. اگر به دنبال یک آینه آرایشی پایه ­دار مناسب هستید حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آینه آرایشی پایه دار / رومیزی

انواع آینه آرایشی پایه­دار کدام است و چه کاربرد­هایی دارد؟

جالب است بدانید که آینه آرایشی پایه ­دار از گروه آینه های آرایشی رومیزی می­باشد، با این تفاوت که در آینه آرایشی پایه ­دار، پایه قابلیت جمع شدن و گاهی حتی جدا شدن از آینه را دارد.

و چون در این نوع آینه، پایه قابلیت تبدیل شدن و تغییر شکل دادن را داراست، عنوان “پایه­ دار” به آن اتلاق شده است. آینه­ های آرایشی پایه­ دار علاوه بر ویژگی­ های مخصوص خود، تمام ویژگی­ های یک آینه آرایشی رومیزی را نیز دارند.

ثابت بودن آینه بر روی سطح و امکان انجام آرایش با دقت و ظرافت بسیار از نکات حائز اهمیت خریداران این نوع آینه است.

تنوع در آینه­ آرایشی پایه­ دار بسیار زیاد است. ظرافت و زیبایی در طراحی برخی از این آینه ­ها آنقدر جلوه ­گر است که سبب می­شود در وهله اول به این ابزار به چشم یک اثر دکوری زیبا جهت هارمونی انعکاس­ های دکوراسیون اتاق نگاه کنید.

در بعضی از این نوع آینه­ ها دسته نقش پایه را نیز ایفا می­کند، به این آینه­ ها، آینه چندکاره هم می­گویند. آینه ­های چندکاره قابلیت تبدیل شدن به آینه آرایشی دیواری، آینه آرایشی دسته­ دار و آینه آرایشی پایه­ دار را دارند.

آینه آرایشی چند کاره

در نوع دیگری از این آینه، شما می­توانید با جدا کردن پایه از تکیه­ گاه روی سطح، آینه را به یک آینه آرایشی دسته­ دار تبدیل کنید.

و همچنین با جدا کردن پایه از آینه، از آن یک آینه آرایشی کیفی بسازید. همین تنوع کاربری­های گوناگون سبب شده است، آینه آرایشی پایه­دار در میان کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کند.

در برخی از این آینه­ ها در قسمت پایه استند نگهداری لوازم آرایشی قرار می­گیرد که برای نظم بخشیدن به میز آرایش شما بسیار مفید است.

در بعضی از مدل­های این آینه قابلیت بزرگنمایی، برای سهولت در آرایش برای افرادی که نیازمند عینک هستند و به هنگام انجام آرایش با مشکل مواجه می­ شوند، قرار گرفته ­است.

طراحان با طراحی نورهای LED  در اطراف فریم آینه ­های آرایشی، توانسته ­اند تا حد زیادی خطای حاصل از رفله نور و نواقص روشنایی محیط را برای کاربر در زمان آرایش حل کنند.

آینه آرایشی پایه دار / رومیزی LED

در هنگام خرید آینه آرایشی پایه­دار به چه نکاتی توجه کنیم؟

در بحث خرید آینه­ های آرایشی فارغ از مدل و نوع آن، همیشه اولین و مهم­ترین نکته که باید به آن بسیار توجه کرد، کیفیت آینه است.

در آینه باید تصویر درست و بدون موج بازتاب شود، هرچقدر کیفیت آینه بهتر باشد، آرایش شما نیز از دقت بیشتری برخوردار خواهد بود.

متحرک بودن و قابل تغییر بودن حالت پایه­ های این نوع آینه علاوه بر اینکه یک مزیت بسیار خوب محسوب می­شود، آینه را آسیب­ پذیر­تر هم می­کند.

لذا در هنگام طراحی و تولید این نوع آینه ­ها ظرافت و مرغوبیت جنس پایه­ ها بسیار حائز اهمیت است. حتما به رنگ و نوع لامپ ­های بکار گرفته شده در مدل آینه­ آرایشی پایه­ دار روشنایی، دقت کنید.

این نورها اگر از نوع مناسب نباشند، به دلیل نزدیک شدن چشم با آینه موجب قرمزی چشم شده و به چشم آسیب می ­رسانند.

در نهایت، تمام طراحان ابزار آرایشی سعی دارند تا در طراحی خود نهایت دقت و ظرافت را بکار گیرند چرا که ابزار و محصولات آرایشی مستقیما با زیبایی افراد در ارتباط هستند.

آینه آرایشی رومیزی / پایه دار
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

هانیه اکبرپور بازدید : 52 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

https://dkstatics-public.digikala.com/digikala-products/5248136.jpg?x-oss-process=image/resize,m_lfit,h_600,w_600/quality,q_90

 

آینه های آرایشی همواره از ابزار آرایشی مورد نیاز بانوان مخصوصا آینه هایی که دارای بزرگنمایی به منظور ایجاد راحتی بانوان هنگام میکاپ میباشند. این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل به رنگ نقره ای میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل حدودا 33 سانتی متر، قطر آینه آن 15 سانتیمتر و قطر پایه آن 13 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه میباشند که یک طرف آینه ای با بزرگنمایی 5x و طرف دیگر یک آینه ساده بسیار با کیفیت میباشد. کاربرد این آینه یک آینه رومیزی میباشد که صفحهآن قابلیت چرخش 180 درجه ای را دارد. جنس این محصول از استیل ضد زنگ میباشد و در عین حال وزن سنگینی ندارد و وزن تقریبی آن 600 گرم میباشد.

مشخصات کلی

  • مشخصه اصلی
    آینه
  • ابعاد
    33*17*13 سانتی متر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
۵۲۸,۰۰۰
تومان
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

 

 

 

هانیه اکبرپور بازدید : 45 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

 https://dkstatics-public.digikala.com/digikala-products/5248080.jpg?x-oss-process=image/resize,m_lfit,h_600,w_600/quality,q_90

 

 

 

  • مشخصه اصلی
    آینه
  • ابعاد
    29*19*14 سانتی متر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    اینه استیل با چرخش 360
  • دو طرفه با بزرگنمایی 5 برابر و آینه ساده بسیار با کیفیت

 

 

۴۸۵,۰۰۰
تومان

آینه های آرایشی همواره از ابزار آرایشی مورد نیاز بانوان مخصوصا آینه هایی که دارای بزرگنمایی به منظور ایجاد راحتی بانوان هنگام میکاپ میباشند. این مدل آینه یک آینه پایه دار استیل به رنگ نقره ای با پایه استیل میباشد که علاوه بر کارایی زیبایی را نیز به همراه دارد. ارتفاع این مدل در حالت بسته حدود 29 و در حالت باز حدودا 39 سانتیمتر، قطر آینه آن 16 سانتیمتر و قطر پایه آن 14 سانتی متر میباشد. این آینه ها دو طرفه میباشند که یک طرف آینه ای با بزرگنمایی 5x و طرف دیگر یک آینه ساده بسیار با کیفیت میباشد. مزیت این محصول چرخش 360 درجه ای آن در تمامی جهات میباشد که با چرخاندن پیچ محافظ کناره آن به راحتی قابل انجام میباشد. جنس این محصول از استیل ضد زنگ میباشد و در عین حال وزن سنگینی ندارد و وزن تقریبی آن 1100 گرم میباشد.

 

 


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 1,532
  • بازدید کلی : 7,260